Höst, yoga och fy SL

Lika plötsligt som våren kom i början på maj....

... lika plötsligt kom hösten i morse.

Och när jag skulle titta ut genom mitt nyputsade köksfönster såg det ut så här:

Inte slarvigt putsat, bara vanlig tjockdimma som vi ofta har.
Älskar dimma!!!

Utvilad och glad kom jag för tidigt till jobbet och kunde sen jobba på utan att få dipp på eftermiddagen.
Tog sen en rask promenad till yogaklassen med YogaJenny och det kändes så himla bra. Idag jobbade vi med matsmältningen.
Alltså, jag vet inte om det var yogan men jag var hungrig som en varg efteråt.
Ove bjöd på värsta Entrecotesalladen när jag kom hem.
Han kom förresten och mötte mig då jag fick gå hem från tåget.
SL tycker tydligen att just 21.45 ska inga bussar gå mot Sigtuna.
Så jävla korkat och inte förankrat i verkligheten alls. Massor med folk står en halvtimme och väntar på nästa buss.
Fan, nu vart jag sur igen.

Fast bara en liten stund, jag är inte ett dugg långsint.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback