Buss och besök

Inte ens min bomb-klocka (väckarklocka med skithögt ljud, blinkande lampa och vibrator under madrassen) kunde få mig att kliva upp i tid i morse.
Så Chili och jag fick ta bussen till mor och far.

Fototävlingen med mina tomma bullformar är nu avslutad.
Ni var duktiga på att gissa men bara en av er gissade rätt.

Jodå, svägerskan Inger, visst var det hallongrottor jag gjorde. Boken kommer på Posten.

Tyvärr lite för lite gräddade, men de gick ner ändå. Dottern blev glad för burken hon fick med hem.

Sofia och jag gjorde ett besök hos mor. Lite presenter från Nev Jårk överlämnades och fotografering utfördes.

Är vi släkt eller?

Till mors försvar får jag säga att hon hade ett blödande litet sår på näsan.

Före besöket hos mor hade jag en mess-konversation med Soffi:

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback