Gång, gamla vänner och en date

Idag fredag blev det en något lugnare dag än tidigare dagar i veckan. 
Jag har börjat varje morgon med en 2-kilometerspromenad till mor och far med Chili. 
Bra start på dagen! 
Jag ska hälsa från Chili att hon är mycket gladare, god aptit och är fästingfri. 
Det gjorde ju susen att hälsa på hos veterinären tidigare i veckan. 

Ett besök ikväll på jobbet (synd att det var så mycket folk) var mina gamla klasskompisar från Teaterstudion, Yoga-Jenny och Etzlerskan. 
Vi fick en snabb gruppkram och jag fick massor med energi att jobba vidare. Tack tjejer!

Efter jobbet blev jag upplockad av pappsen då han och jag hade en date. 
Vi drog till 9:ans restaurang och klämde varsin schnitzel med stekt potatis. 


Say no more, det var hur gott som helst. 
Vi hade det så trevligt och sen skjutsade pappa hem mig till hemmets lugna vrå. 
Tack bästa far!!!

Mötte Ove och Chili i trappen och hängde med på sista kisspromenaden. 

Se det blev en arbetsam, rolig, hysterisk och givande arbetsvecka. 
Nu väntar två blanka dagar ledigt. 
Kunde inte vara lyckligare. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback