Så mycket bättre

Jag hade en gång en väldigt bra chef på en arbetsplats (du vet vem du är CB). 
Han sa alltid: 
- Ge beröm i grupp eller inför "publik", ge kritik i enrum. 

Jag har alltid tyckt om den devisen och har försökt följa det. 

Nu har jag en ny chef (om du läser detta vet du vem du är, chäfen). 
Och kan man tänka sig att han också är en så bra chef. 
Han känner vibrationer och snappar upp direkt när han ser nåt. 
Så tack för hjälpen att den här dagen blev en riktig toppendag när gårdagen var en riktig skitdag, trots att jag försov mig i morse. 
Sen är man ju omringad av en massa andra goda människor och familj som på sina omedvetna sätt gör att våren känns mindre tung. 
Ni vet kanske inte vilka ni är men det vet jag, det räcker. 


Bild från utställningen förra helgen när vi fick diplom och pokal. Foto: Lasse Berg

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback