Nu är glada påsken slut slut slut

Vilken underbar påskhelg det blev. Familjemiddagar blandat med vila, storstädning och massa tid med voffis. 

Idag åkte Ove, Chili och jag till hundparken vid Rosersbergs slott. Det är inhägnad fd betesmark där man kan promenera, sitta och fika och alla hundar springer lösa. 


Välkamouflerad hund. Hon har samma färg som det torkade gräset. 
I fyra år har den legat där och det var först nu jag fick tips av en kompis om detta. 
Till och med kungen har varit här och berömt parken. 


Min kung med extremt lycklig hund. 
Det här var hur kul som helst och vädret var på vår sida hela tiden - som vanligt!

Nu går jag vidare och möter våren, gladare och starkare än nånsin. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback