Måne, tröja, klassikerbok

I morse såg jag att Etzlerskan lagt ut en sån fin bild på halvmånen på Facebook. Lite poetiskt sådär. 
Jag ville inte vara sämre och klickade en bild på månen nu ikväll. 


Men vad fan.... har vi fullmåne bara i Märsta?

Jag fick en fråga om vad jag köpte igår på min och mammas shoppingtur. 
Förutom sånt där man köper på Twilfit, så hittade jag en riktig favorittröja. 


Åh, jag älskar den och kommer att "slita den med hälsan", som farmor alltid säger när hon ger bort nåt. 

Nu är det hopp i spiltan och börja på nästa klassiker från källaren. 


Jag har läst flera Delblanc och den här köpte jag nog på bokrean -91. Självbiografisk. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback