Krock, lampor, date och chokladboll

Idag var det riktigt livat på jobbet. 
Det började med en stor krock mitt i korsningen Sveavägen/Kungsgatan. En budbilsförare (Bring) varken såg eller hörde två stora utryckande brandbilar med både tuta och blåljus utan brände rätt in i en av dem. Det orsakade att ingen av brandbilarna kunde fortsätta till branden utan de fick istället reda upp krocken med idioten till förare. 
Blev så upprörd så jag missade kameran. Vi såg ju hela händelsen från första parkett liksom. 

Sen fick vi nya lampor ovanför våra diskar. 
Lite kul att elkillen sågar ett runt hål och samtidigt har en tröja som säger nåt annat:


Senare på kvällen hade vi konsert med Chris Cornell. Fullsatt förstås men vi kunde ändå hjälpa några som ville ha biljett i sista stund. 
Här en skylt från en kille som slapp stå utanför och köpa dyr andrahandsbiljett. 


Tydligen använder svarta-börssäljare liknande skyltar med Biljett köpes istället för: "Biljett säljes jävligt dyrt". 
Köp aldrig en biljett till ett högre pris än ordinarie!

Bodilski och jag belönade oss med en liten middag tillsammans. 


Det var väldans trevligt! 

Sen stannade hjärtat när jag kom hem och såg posten. 



Jag hatar kallelser från Radiumhemmet, men det måste göras. Fuck jävla cancer!

Men kvällen avslutades med de absolut godaste chokladbollarna jag nånsin ätit. Sofia hade gjort en egen variant. Nej, det är inga satans dadlar eller annan raw-skit. Hemligheten heter: en skvätt grädde. 


Chokladboll och Grey's anatomy, kan det bli bättre? Nääää!!!!

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback