Fint sällskap och lite jobb

Dagen idag började med en jättekul träff. 
Min leverantör av Aloe Vera-produkter, Anna och hennes dotter Frida (mitt kusinbarn) var uppe i Stockholm (de bor i Helsingborg) och tittade på Mello. 
Vi passade på att ses på ett kafé då Anna och jag faktiskt aldrig träffats ordentligt. 
Och det händer ju ibland, kärlek vid första ögonkastet. Helt otroligt vad vi babblade och hade kul. 


Tack Anna för att jag fick träffa dig i levande livet. Så kul!

Och tack gulliga, roliga, spralliga Frida för att du är den du är. 


Vi ses snart igen, det är ett som är säkert. 

Sen bar det av till jobbet och en fullsatt konsert med Lang Lang. 
Jag orkade inte stanna på konsert utan åkte raka vägen hem. 
Passerade mordplatsen där Olof Palme sköts för 30 år sen. Det ligger fortfarande massor med blommor kvar där. 


Ove serverade middag och sen har jag bara slappat. 
På sista promenaden upptäckte vi, Soffi och jag en gräsmatta full med snödroppar. Ett säkert vårtecken. 
Ska försöka ha med mig kameran och följa våren ordentligt i år. 


Natti natti hälsar vi från Lycko!


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback