Semester på våra villkor

Nu ska vi se om jag klarar det här. Blogg.se har "moderniserat" verktyget och det brukar sällan bli bättre när de uppgraderar. Men men jag vänjer mig väl.

Just nu läser jag en för mig ny, tysk författare. Boken "lånade" jag av Oves syster i Dalarna. Hittills bådar den gott. Njuter av boken på vår fina balkong.
Idag hade vi en date med dottern och det var trevligt att ses och göra ärenden med henne.

Var tvungen att ta ett smygfoto på gården. Både vuxna och barn var ute och lekte. Helmysigt!

Ursäkta, men det där vägarbetet avslutades i våras. Undrar hur mycket kvarglömda skyltar kostar den som skaffat dem.
Ove fixade en supermiddag ikväll så nu bara pyser vi.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback