Long time no written

Som ni trogna läsare vet så är det mest jobb, äta, sova som gäller den här perioden. 
Om jag skulle glömma bort var jag jobbar blir jag påmind varje dag på pendeltåget. 


Det känns tryggt!

I tisdags var det vårens sista yogapass med en urhäftig lång meditation. 
Jag ska inköpa mig en yogamatta för att yoga hemma nu i sommar. 
Tack Jenny för den här terminen, du är bara så bra och go'. 

Kul när nya ord skapas. Såg den här informationsskylten i morse. 


Jomen, vi blippar väl vidare då. 

Har för övrigt börjat läsa igen efter ett längre uppehåll. 
Läs denna!


Mycket bra, läste den på två kvällar. 

Nu går jag vidare med:


Behöver nåt snabbläst just nu och jag gillar ju hennes böcker. 

Hälsade på hos farmor ikväll och fick middag och lite mystid. 


De som har levererat rullatorn till henne har aldrig talat om hur man går på riktigt med den, så det lärde jag henne. Klädhögen ni ser bredvid är den hon lägger på rullatorn för hon tycker den passar bättre som klädhängare. 

Fick sen taxiskjuts av pappsen så det blev en perfekt hemfärd. 

Lite Grey's anatomy och kvällen var fullbordad. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback