Kors i taket

Idag vaknade jag före Ove, promenerade med hunden och gjorde frukost innan Ove kom upp. Det har inte hänt på år och dar känns det som.
För första gången på tre veckor har magen äntligen lugnat ner sig och jag hoppas det fortsätter så.

Vi hade en date med mor och åkte till Stinsen, där massor av butiker stängt ner och därför är det lite folk där. Tack Mall of Scandinavia för att vi folkskygga kan strosa omkring i lugn och ro på Stinsen. De viktigaste affärerna är kvar.

Efter vi lämnat av mor hemma igen (tack för alla skratt) tog vi det rejält lugnt här hemma.
Det har varit så skönt att pula här hemma och fixa lite här och där.
Jag börjar vänja mig vid att dottern flyttat, det känns bra nu.
Hon och långa killen har en lägenhet där hon får måla på väggarna och vara hur kreativ hon vill.
Ingen sur morsa som talar om att allt ska plockas undan efteråt.
Och här hemma ligger saker och ting där de ska.
Alla nöjda.

Lilla hjärtat saknar sin lill-matte och ligger alltsom oftast i hennes säng.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback