Jobbe på helgen? Jorå!

Helgen har verkligen gått i arbetets tecken. 
Jobbade i lördags, när Ove och jag firade 35-årsdag.  
Tyvärr blev jag sjuk så restaurangbesöket vi hade planerat får vi ta vid senare tillfälle. Det blev en myskväll hemma med mig sovandes i soffan. Superromantiskt!

Chili och jag besökte en annan konvalescent på fredagen. 
Cesare har blivit kastrerad och nu är det tratt på igen. 


Idag har vi hjälpt dottern att flytta. 
Alltså, jag har ju gastat i flera år att det ska bli så tyst och skönt när hon flyttar, men nu när faktum inträdde känns det inte alls skönt. 
Tomt och eländigt, fast jag är otroligt glad att hon är så bra på att fixa saker och få saker att hända. 

Lycka till Soffi och långa killen! 
Hoppas ni kommer trivas. 

På gården blommar det galet nu. 


Humlorna älskar de här buskarna och deras surr är så himla hemtrevligt. 

//Najno 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback