Home sweet home

Nu är vi hemma efter en härlig midsommarhelg. 




Så goda tårtor som räckte i dagarna två. 

Massor med kubbspel, lek med barn och vuxna och samtidigt bara få vila och  ta det lugnt. 
Tyvärr krånglade min mage hela tiden men det struntade jag i (tidvis). 


Ett stort tack till familjen Forsberg i Trollbo, för att ni varje år bjuder in och tar emot er familj som bara växer i antal ju längre tiden går. 
Så fantastiskt att vi alla får plats och i år hade vi dessutom så fint väder och alla väderprognoser om regn var helt felaktiga. 
Det var nog för att jag för första gången hade packat med mig en regnjacka. 
Hårborste glömde jag, men det brukar jag glömma. 


Nu väntar en ny ledig vecka med mannen i mitt liv. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback