Lite goda gärningar har ingen dött av

Idag har jag klivit många steg.

Dagen började med långpromenad till mor och far, dagens hundvakter.
Veckans lugnaste dag på jobbet så jag hängde med några kollegor på lunch. Väldigt trevligt att med sällskap bli serverade god mat och kunna prata om allt utom jobb.

Kollegan Kats har varit i London och kom hem med mullemullsockor från Primark. Jag älskar de här sockorna. Och så hade hon köpt den bästa deodoranten med min speciella doft jag gillar. Tusen tack Kats!

Efter jobbet åkte jag till farmor och fikade med goda smörgåsar och te. Vi fick en skön pratstund om politik naturligtvis.

När jag sent omsider kom hem gick Ove, Chili och jag direkt hem till Cesare och tog med honom på promenad. Cesares matte var upptagen ikväll.

Det blev en superhärlig promenad med två glada hundar. Den ene så glad att han kissade på den andra.
Nu måste jag fortsätta med min tyska deckare. Tappade styrfart i läsandet under ett par dagar. Men det tar jag igen inatt.
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback