Jomen lite borrelia på det här....

Jag tror ni alla i dessa fästingtider har längtat efter en autentisk bild av borrelia. Så att ni kan vara säkra på att ni INTE har det.
Varsågoda så här ser det ut:

Tur att jag är nojig med min hud för jag har haft koll på det där fästingbettet sen jag fick det på midsommar. Det har varit lugnt men igår upptäckte jag den stora ringen runt bettet. Ringde direkt till doktorn och han bekräftade i morse att det var borrelia. Jag ska nu äta antibiotika i 10 dagar och vara observant på huvudvärk och eventuell ledvärk.
Var lite låg på jobbet men Jenny Benny var så snäll och det blev istället en riktigt bra dag med jobb i maklig takt.
Om man är lite låg hjälper det att gå ut en två timmar lång hundpromenad med kompis.
Tack Taz för att du alltid är så glad och positiv.
Två uppspelta människor försökte ta foto på sig själva med sina hundar. Det gick så här!

Satan vilken rolig avslutning på en konstig dag.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback