Baka kaka del 3, vecka 30

Idag hade jag ett par skor som jag haft i många år.
På eftermiddagen fick jag så himla ont ovanpå foten, men brydde mig inte om det.
När jag kom hem och slängde mig i soffan såg jag vad som gjorde ont.

Eftersom vi på Lycko nästan ÄR ett apotek så fanns det naturligtvis plåster för just blåsor.

Fantastisk! Hoppas den försvinner snart, jag gillar inte blåsor, tycker de är läbbiga på nåt sätt.

Sen har ju följetongen "Att baka en kaka" äntligen kommit till sista avsnittet.

Så här har det sett ut hela veckan på diskbänken men jag har ju roat mig på annat håll så det har fått vänta.
Ikväll studsade jag upp från tv-soffan och bakade för glatta livet.

Det är smör- och sockerkrämen som gör den här kakan till den goda kakan den är.

Färdig!

Gick sen till bussen, tog med mig en tredjedel av kakan och mötte Sofia när hon kom hem från jobbet.
Jag är fan en bra morsa!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback