Att ha gångavstånd till allt

I morse fick jag två långpromenader efter varandra. Först med Cesare...

... och sen med Chili.
Det blev en riktigt rolig dag på jobbet som som vanligt alltid börjar med en kort samling av all personal som ska arbeta med turister under dagen.

Det märks tydligt att semestern börjat för många. Skönt för mig!!!

En stadig äggmacka från Espresso House är också en bra början på arbetsdagen.

När jag kom hem kastade Soffi på mig lite slingor i luggen. Bara sådär liksom. Tack bästa unge!

Och Ove satt och pillade på "ballen". Jag vet att jag inte får säga så men herregud - alla kallar väl balkongen för ballen.
Eller är det bara jag?

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback