Kyla med mullemull

Jävulen, vad kallt det var i morse när Chili och jag var på tur. Hade som vanligt glömt att kolla termometern så jag höll ju på att tappa tänderna när vi kom ut. 
Långkalsonger hade suttit fint idag. 

På jobbet har vi fallit som furor med influensa och förkylningar. Det är nu faktiskt bara jag kvar som inte åkt på något. 

Det måste vara nåt i min hypokondri som gör att jag inte blir sjuk på riktigt. 

Fick en bild av coola Paola med hur fin hennes makaronkastrull ser ut. 


Jag håller tummarna för icke-bränd-botten. 

Ove bjöd på hemlagade hamburgare, pommes frites och chili cheese på Bistro Lycko. Mums och tack. 

När jag sen gick ut sista promenaden med Chili var det skönt att bylsa på sig ordentligt. 
Tack Soffi, för lånet av mullemullhalsduken. 


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback