Ibland händer det saker

Inlägget igår var väl i kortaste laget, men så fick det bli. 
Träningsvärk är inte att leka med. 
Men den går ju över och kroppen mår fint iallafall. 
Nåt som inte går över huvudtaget är kollektivtrafiken. I morse hade Chili spytt så jag var tvungen att pyssla om henne innan Sofia tog över hundvakteriet. Så då blev jag sen. 


Mammas puppis!

När jag kom inslirandes med röda faran i Rosersberg såg jag att inga tåg gick. 
Så det blev att ta bilen in till stan. Undrar om SL ersätter min p-avgift för idag. 

Men jag kom bara lite försent och sen gick dagen i rätt sakta mak med både möte och telefonbokningar. 

Ove och jag var ensamma ikväll så vi upplevde lite ungdomsminnen och käkade Donken för oss själva. 

Chili mår mycket bättre och tittade på oss - hela måltiden. 


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback