Höga odds i verkligheten

Alltså, det är ju ofta jag blir irriterad på folk som pratar högt i telefonen och i morse slog en man rekordet. 
Han pratade (läs: skrek) på bussen slängde upp benen på en stång och studsade upp och ner på sätet. 
Jag tog ett kort och tänkte:
- Jag lägger ut honom på bloggen. 

Men sen tänkte jag ännu mer:
-Äh, han var ju bara ett irritationsmoment, vad är det att lägga ut?
När vi sen går genom spärrarna till tåget så plankade han på mig trots att jag gjorde hoppsasteg och han klämde sig i spärren. 
Jag såg noga till att jag inte hamnade i samma vagn som mannen. 

Jag kom till jobbet, hade glömt mannen för länge sen, ställer mig vid utgången på biljettkontoret för att fylla på tidningar i ett ställ. 
Vem sitter då inne på min arbetsplats och micklar med sin telefon?

Jo, galningen från bussen!!!

Hur stor är sannolikheten att detta ska ske?

Därför kära läsare, här har ni bilden. 



//Najno

Psst... Han köpte inget hos oss, han studsade ut efter han micklat klart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback