Gud, vad du fikar, Najno!

Igår tisdag var det en sån bra dag med yoga som avslutning. 
Jag har fått med mig en kompis och även om man inte pratar under själva passet är det trevligt att ha en gemensam grej. 
Är ni sugna på att hänga med nån gång för att prova går det alldeles utmärkt.
Tala bara om i förväg så du kan anmäla dig hos Jenny. Jag har adressen! 

Mindre trevligt var det att ta sig hem, då folk sprang på spåret och gjorde så att vi var några hundra som kom hem senare än vanligt. Gulliga busschauffören i Märsta stannade dock och väntade in oss försenade (vi var 30 minuter sena) och ta mig sjutton var jag den enda som tackade honom för det. 

Var är det med folk nuförtiden? Ska det vara så svårt att vara lite vänlig, titta folk i ögonen och säga tack?! 


När jag visade dottern hur jag blev serverad en paj, på samma kedja som hon jobbar för, så blev hon galen.  
Tydligen skulle jag haft grädde och bättre paketering på den. 
Det kvittade för den var ändå inte god. Inte ens grädde hade räddat den. 

Men idag onsdag fick vi tårta på månadsfikat så det kompenserades ordentligt. 
Väl hemma var det bara jag och hund hemma så det blev lite städning och försöka laga ett stopp i avloppet i köket. 
Det lyckades jag inte med så nu hoppas jag att rörmokaren kommer i morgon. 

Hur äckligt är inte ett rör i slasken? 
Lika äckligt som en hundspya i sängen när man ska sova. 

//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback