Förlåt förlåt

Va, va va!!! Så här gör man väl inte mot sina trogna läsare?! Bara lägger sig i sängen och är sjuk en vecka? Men herregud, ryck upp sig Fischer! 


Ja, livet går ju både upp och ner. Nu är jag däremot så trött på influensa och luftrörskatarr eller vad fan jag nu haft. Svårt med andning, feber och sen snuvan från helvetet. 
Nu får det vara bra. 


Ove lyckades släpa med mig till Ikea. Vi är bäst på att samarbeta på Ikea. Det är ett test på förhållandet, helt klart. Kan vara en fest, också. 


Den här tredelade drinken är färskpressat äpple med lite jordgubbar. Hur gott och nyttig kändes inte den att dricka - utan gin förstås. 


Det blev lite Mello också fast utan ostbågar för det glömde vi köpa. 


Idag har vi firat hjärtedagen med familjemiddag och bakelse. 

Nu är naglarna målade, blusen struken, matlådan packad. Jag är redo för en måndag!!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback