Min bästa dag

Vaknade riktigt utvilad med sömnig hund vid fötterna. Ove var på heldagsutbildning så Chili och jag var ensamma. Vi tog en riktigt lång promenad i det vackra vädret och på en fotbollsplan fick Chili springa fritt och hon betedde sig som en kossa som stått i ladugården hela vintern och nu kesade på gräsmattan. Vi busade rejält, länge.
Sen satte jag mig mitt på planen och gjorde lite yoga. Då la sig Chili bakom min rygg och bara djupandades.
Efter den turen var vi ett, hon och jag, så himla häftigt.

Sen kl 13 har det varit gårdsfest på Lycko.
Bilden visar bara början, hela gården har varit full med folk och två helt underbara trubadurer som sjungit otroligt bra i stämmor och bra musik har de också spelat.

Det blev bra bakgrundsmusik till mitt städande och fejande. Tvätt hann jag också med.
En helt perfekt dag som avslutades med promenad med kompisarna Taz och Cesare.

Så här ser det ut från Empire State Building. Utfall att ni undrade. Jag är helt fascinerad.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback