Jobbe, yoge och vile (på gotländska)

I morse stod en klunga utanför huset där jag jobbar och jag funderade en stund om det var köande människor till vårt ena biljettsläpp denna vecka.

Det var det nu inte. Väldigt ofta står det klungor av det här slaget med en guide i mitten som försöker göra sig hörd i det allmänna torgsurret, som finns på Hötorget. Dagens guide hade en stark röst och hördes bra.
Dagens gick i ett rasande tempo med väldigt mycket folk de två första timmarna. Folk (våra abonnenter) hade förberett sig med långa listor på alla konserter de vill gå på utöver sina egna abonnemang. Det var kul!

På eftermiddagen kom min kära vän Taz till jobbet med en liten korg med svamp hon plockat. Det var väldigt gulligt och jag blev så glad.
När vi skulle gå från jobbet kom Bodilski på att skrivaren behövde fyllas på med papper.

Tack för dagens garv, Bodilski. Jag är så himla glad att jobba med helt underbara människor. Allihopa!

Efter jobbet begav en av kollegorna och jag oss till höstens första yogapass!

Varmt, stelt, jobbigt och helt - underbart var det.
Yoga-Jenny är fantastisk på att sprida bra energi, jag ska snoka reda på hur hon gör.

Och dagens roligaste telefonsamtal var naturligtvis från dottern i New York. De har det underbart.
Och jag fick min skyskrapebild.
Tack Soffi!

Undra på att man är äckligt nöjd med dagen.
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback