Grattis Ove på födelsedagen!

I morse åkte jag tidigt till jobbet och jag är ju så himla ovan vid mycket folk på tåget att jag var tvungen att fota trängseln...

Huga, vad nära de sitter!

Efter jobbet hade jag verkligen ett moraliskt dilemma framför mig.
Skulle jag gå på yoga eller skulle jag åka hem och fira Ove, som fyller år idag?

Jag gjorde båda!!!

Yoga är väldigt bra när man är trött, lite sliten och har ont i fötterna för att man stått upp under sju arbetsdagar efter semestern.
Visserligen borde jag direkt ha lagt mig att sova men jag och "de unga" uppvaktade Ove för det var roligare.

Vi sjöng och delade ut presenter.
Sen var vi ju bara tvungna att fira med fika.

Ove, jag älskar dig så in i bomben och hoppas vi får fira massor med fler födelsedagar tillsammans framöver.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback