För hög lastbil, grattis och TACK!

Oj, har visst glömt bort min dagbok för en dag.
Så det blir lite blandat.
Häromdagen kanske ni läste i kvällstidningarna eller såg på lokala Stockholmsnyheterna om en långtradarchaffis som inte visste hur hög hans lastbil var.
Jo, jo den var högre än Klaratunneln på Sveavägen och vi såg det "live".

Han åkte faktiskt själv ifrån olycksplatsen och hela Sveavägen stod stilla och höll andan att ingen del av lastdelen skulle ramla av.

Idag skickar jag även massor med varma grattishälsningar till min bästa Sus. Hon fyller år och jag sjöng en trudelutt för henne i morse. Sus är den där vännen som säger bra saker hela tiden. Och sen har vi samma humor och det betyder mycket.
Underbart med vänner som alltid är glada trots att vi inte hörs så ofta. Ni vet alla vilka ni är och jag tänker ofta på er allihop.
Här en bild från sist Sus och jag var i Halmstad. Slutet av september!

Häromkvällen träffade Chili och jag våra kvällskompisar Taz o Cesare.

Cesare busar med Chili, som häckar under en bänk.

Tänk att en hundrastgård kan locka till så mycket bus i våra hundar.

Nu ikväll gick jag och mötte Soffi och långa killen. Då hade jag fått en present!

Rossana, långa killens mor, har varit utomlands och hittat den perfekta solhatten till mig!
Jag har nu letat i två år efter det rätta stuket och jag blev så himla glad.
Nu har jag så mycket adrenalin för hatten så nu måste jag lugna ner mig.
Jag läser lite - en biografi om Vincent van Gogh så kanske jag blir sömnig - eller inte!

Tjingeling alla och ta mig tusan om jag inte tror på Karma!
Gör gott - få gott!
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback