Åka hemåt inklusive massage och korvmojje

I morse packade vi ihop oss och lämnade stugan.
Hej då, fina tapeter i sovrummet.

Vi drog raka vägen till Borlänge, där "vår" massage-Irene bor och har egen lokal.

Till och med Chili trivs här för det är bara en massa god, vänlig och glad energi här.

Alltså, vi kunde inte ha gett oss en bättre avslutning på semestern.
Bästa Irene, tack för att du tog så fint hand om oss på din lediga lördag. Vi kommer garanterat tillbaka!

Fina, fina Irene!

Ja, sen var vi ju möra och fina och hamnade på en känd korvkiosk i Hedemora.

Nog för att jag är stor i maten, men deras portioner tar verkligen priset. Lite väl mycket matslöseri, tycker jag.
Det ser ju inte ut som om jag rört maten och då var jag ändå proppmätt.

När vi väl landat på Lycko (hem ljuva hem!) så packade vi upp på en gång, tvättade och bytte lakan i sängen. Chili fick sig ett storbad också. Hon måste ju lukta gott för sjutton och hon har rullat sig i jordhögar, fågelskit och annat under hela veckan. Urk!

Dottern och långa killen bjöd oss på middag. Lilla flickan hade gjort egen, svingod rödvinssås till köttet.
Satan i gatan vad gott det var.

Och för er som vill läsa biografin om Vincent van Gogh; den ligger under tak på en busshållplats i Västanvik i Dalarna.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback