Vad är det som går och går? Najno!

Söndagen gick i familjens tecken med söndagsmiddag och Bingolotto med mor och far. 
Det var jättelängesen jag spelade det och bingodelen är hur kul som helst. 
Älskar att spela det. 
Jag hade till och med ett bingospel när jag var liten och spelade det ofta, ofta. 


Vi fick av mor naturligtvis den bästa maten, piccata med tomatsås och ris. Herregud så jag åt. 
Sofia hade gjort en citronmarängpaj som också var toppen, med hallon i. 

Idag var det skönt att börja dagen med en lång promenad till mor och far och sen svischa med tåget in till stan. 
Efter jobbet fick jag sällskap på tåget av en kär kollega och det är konstigt hur 40 minuter bara kan försvinna när man talar om viktiga saker. 

Drönade lite hemma innan vi, Chili och jag mötte upp våra kompisar och gick en timmes promenad. 
Chili är så nöjd att Sofia är hemma från Barcelona för då finns det en ouppackad resväska som man kan ligga i. 
Vår hund älskar väskor!!!


Idag har jag gått ca 12.000 steg. Känns bra liksom. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback