Snöblandad förtjusning

Jag gav ju mig själv i present en ledig dag i fredags och den kunde inte ha blivit bättre. 
Jag och hunden sov naturligtvis ut (lite för länge), tog promenader och framåt eftermiddagen fixade vi till oss och åkte till Arlanda och mötte Soffi och långa killen som tillbringat fem dagar i Barcelona. 

När vi kom hem var det visning av shoppingoinköp och visst hade hon presenter med till alla oss tre. Även hunden fick alltså present. Tack Sofia!

Idag hade dottern och jag tänkt åka in till Kungsträdgården och kolla körsbärsträden. 

Men när vi kom ut snöade det stora dasslock på oss så vi ändrade våra planer raskt. 


Det goda humöret hade vi iallafall kvar. Syns det att jag tvättat, fönat och fiffat med mitt hår???

Vi tog en riktig tjejtur på en galleria långt ifrån hemmet. 
Min personliga shoppare väntade uthålligt på mig utanför olika omklädningsrum. Payback time! Som jag har suttit och väntat på obekväma pallar i mina dar. 




Ska fota inköpen men nu är det natti natti. 
Tog en extremt lång och nattlig promenad med Chili, Cesare och Taz. 
Chili skällde ut två snorungar i luva som spraymålade på ett hyreshus. Jävlar, vad de blev rädda och sprang iväg. 

Chili fick beröm och svassade vidare med plymsvansen glatt viftande. 

//Najno

Psst.... Snön låg kvar på eftermiddagen. Urk. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback