Ju mer vi är tillsammans...

Det blev en riktigt fin dag igår. 
Jag körde på med vattengympan och sen bara dåsade vi i solen. 


Får det lov att vara en smoothie?

Vi käkade en sen lunch, eftersom man är mätt så länge efter den fina frukostbuffén som hotellet dukar upp varje dag.


Den grekiska salladen hade man kunnat dela på tre. 

När vi tittade ut mot havet såg vi att det var alldeles lugnt och fint. 



Hur tänkte jag när jag i fredags gav mig ut i havet, ensam, med tre meter höga vågor?
Och jag som är så rädd för allt?! 
Nåväl, Ove och jag guppade runt på Medelhavet och tyckte att livet är rätt bra. 

Soffi, vi stötte på ett airhockeybord, och din mamma utmanade pappsen. 


Fan, jag var skitsäker på att vinna, men...


7-1 till Ove. Men det var tack vare mina självmål han vann. Jag är en sopa på att tävla. 


Obligatorisk raki efter maten, smakar fotogen!

Efteråt gick vi till en mysig restaurang där mamma i familjen styrde stället med järnhand. Och hon blev väldigt glad av att vi försökte säga några ord på grekiska och tyckte det var trevligt att vi visade respekt för landet vi var i. Jo jo. 

Sen blev vi kungar i baren med våra hotellvänner - igen. 


Så idag är vi trötta och det gör inget alls att det regnar och åskar som fan. 



//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback