Uthållighet, utbildning och möte med mig själv

Åttonde dagen. 
Det kändes fint att komma till jobbet och vi alla var på plats, "friska" och glada. 
En bra dag med mycket gjort. 

Slutade tidigt, åkte till Solna, hämtade bilen och svischade hem till Märsta. 
Gick 3,5 timmes utbildning hos Connys trafikskola, den bästa av dem alla. 


Jag är ju en populär (hm, tålmodig kanske) handledare för övningskörning så nu är det dags igen. Min utbildning var dock två månader för gammal så det är bara på't igen. 

Kolla vad som stod textat på toastolen på körskolan. 



Alltså, när jag läser sånt där får jag tvångstankar och vill så hemskt gärna trycka i mitten. Men vis av erfarenhet (min privata Tourette syndrom) så lät jag faktiskt bli. 
Måste fråga Frk Högström, som arbetar där vad som sker om mittenknappen används. 
Sprängs toan då eller?

Hem och käka tacos (hallå, det är bara tisdag) och gulla runt lite.
Har haft så mycket tankar i huvudet på saker jag ska göra att jag beslöt mig för att ha möte med mig själv. 
Så! Nu när jag strukturerat upp dem känns det mycket bättre. Blir alltid stressad när huvudet börjar koka. 


På Lyckostigen har vi fortfarande piskställningar kvar. Och folk använder de också. 
Vill bara påpeka att det INTE är jag som glömt mattan i natten. 
Jag skulle aldrig piska mattor, vi har ju nästan inga. 

//Najno





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback