Svisch och grattis pappa!

I fredags gav jag mig själv en ledig dag. 
Det var ärenden för hela slanten. 
Present till pappa, skjutsa långa killen till jobbet, asgarva och fixa glasögon hos optikern, tvätta två veckors tvätt och plocka i lägenheten. 
På kvällen var Ove och jag ensamma och då dammsög vi, jodå man kan göra det en fredagkväll och det blir mysigt ändå. 
Ove hade fått den nya tjugan, jag har fortfarande inte sett nån ny sedel på jobbet. 


Idag lördag var det skönt att vakna i nystädad lägenhet, utan "panering" under fötterna och dessutom i nya sängkläder. 
Svischade med röda faran in till stan och mötte upp Oves systerdotter med familj. De skulle gå på vår familjekonsert "Peter och vargen". 
Vi käkade lunch tillsammans och det var så mysigt att träffas. 



Fina familjen!!!

Efter lunchen svischade jag hem igen, plockade upp Ove och åkte och handlade mat till morgondagens söndags- och födelsedagsmiddag. 
Pappa fyller ju år idag och eftersom han jobbar lördagar blir det att fira en dag sent. 
Grattis älskade pappa, det blir god mat i morgon (och present). 


Chili njuter av ännu en resväska. Shopping i London är en höjdare, för oss alla, inte bara Soffi. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback