Många arbetsdagar är det

Det var ju bara att knata upp i morse, gå  ut med hunden och sen åka till jobbet. 


Hon är kamouflerad även i öppen terräng. 

Ska nu jobba 11 dagar på raken och jag är bara på min femte dag och redan trött. Hur ska det gå? 


Hämtade lite energi ikväll när vi åkte till Arlanda och hämtade ungdomarna efter att Ove lagat kalasmiddag med chiliräkor och ris. 




Dotterns resväska hade gått sönder så hon fick en sprillans ny på flygplatsen. 
Det blev trångt i vår lilla bil med hund, ungar och tre resväskor exklusive handbagage. 

Jag fick dessutom skämmas ordentligt för hunden. Nu är det tredje gången hon sätter sig och skiter mitt på golvet i ankomsthallen. Hur pinsamt som helst. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback