Jazz med tjejer - mat med farmor

Den här månadens fika bjöds det på munkar från Dunkin donuts. 
Så glad man blir av detta. Jag åt den med vit glasyr och svarta prickar. Vit chokladkräm inuti. Så jäkla god!!!



Efter jobbet igår gick vi tjejer till Studion i Kulturhuset. Bodilski, (inte bara biljettsäljare utan även en mycket bra bastrombonist) blev kontaktad av Nisse Landgren, då han ville ha med henne i sitt specialhopplockade band med tjejer från Europa. I samband med Stockholm Jazz Festival spelade de Ann-Sofie Söderqvists musik. 



Alltså, de träffades för första gången dagen innan och repade. Och det lät så jävla bra. Härligt med proffs!


Tack Bodilski för en så rolig kväll. 


Dimman låg tät i Väsby i morse. Svischade till Solna eftersom jag efter jobbet åt middag hos farmor. Som vanligt blev det politiska diskussioner och en ny tröja till mig. 
Pappa slank in på en kopp kaffe så det blev ett riktigt familjemöte, tre generationer. 

Det blev två riktigt bra dagar på raken, faktum är att det är rätt länge sen jag hade en dålig dag. 

//Najno

Psst....Tack Ove för att du mötte mig vid garaget och fixade låset som hakat upp sig för sjuttielfte gången. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback