Födelsedagsmiddag? Jajemensan!

Ikväll har jag fått en så fin present. 
Bästa Sus kom och hämtade mig på jobbet och sen traskade vi till stans mysigaste italienska krog, Linguini på Frejgatan. 
Bara att kliva in på restaurangen och känna doften av god mat fick oss i god stämning. 


Läsa meny på snedden gör man när man är vänsterhänt...



Sus vill helst inte vara med på bild. Det sket jag i. 

Så mycket skratt, så mycket att gå igenom på nästan två års bortavaro från varandra. Ni förstår att det blev en lång middag. 


Linguini linguini. 

Som vanligt hade jag glömt mobilen på jobbet, tack Sus för bilderna. 
Men så är jag omgiven av vänner och familj, som räddar mig. 
Jullan och pappa hjälptes åt att ses, räcka över mobilen och köra den till restaurangen. Tack mina kära!!!


Ren och fräsch toa!


Får jag komma ut nu?


Citronglass i fruset citronskal. Supergod!

Tack bästa Sus för att du svischade in i mitt liv. 
Kommer du ihåg 29 september 2013? Då gick du barfota på stranden i Halmstad. Helt galet och lika trevligt som alltid med dig. 


//Najno

Psst... Fick skjuts av pappa ända hem till porten. Tågen går mycket glesare pga av bygget med Citybanan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback