Drink i fel glas, god bok och längtan

Oh, vilken vecka det var. 
Ni vet väl om att det i veckan kom ut nya pengasedlar? 
Det innebär att kassaapparater i hela Sverige ska byggas om, bland annat våra. Och med det en massa barnsjukdomar. 
Så efter dessa röriga dagar tänkte jag ta mig ett glas "matlagningsvin" tillsammans med Ove-kocken här hemma. 
En slatt fanns i kylen med rosévin. 
Äh, fy satan vilken vinäger!!!! Kom på att flaskan stått i kylen sen juli månad. 



Då kan man göra en GT i sitt fina vinglas istället. Gick bra det med. 


Så här fin var himlen häromkvällen när jag hämtade bilen hos farmor i Solna. 

Nu ska jag fortsätta med min nya bok. 



Roman om Kuba och två livsöden. Mycket bra bok. Tack Åsa för lånet för drygt ett halvår sen. Du får tillbaka den snart. 

Ströp ett par Netflix-avsnitt ikväll och tog en snabb nattrunda med voffis. 

Nu längtar vi efter Londonresenärerna, Soffi och långa killen. 
Ja, vi är rena rama Globetrotterfamiljen i år. 

Undra på att hunden lägger sig i våra resväskor hela tiden. 





//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback