Utsikt från en hundrastgård

Idag väckte Ove mig med frukost. Det är kärlek det. 
Resten av dagen har jag haft näsan i min bok "Onda flickor". Har ni inte läst den, gör det, det är en riktigt bra thriller. 

Mitt på da'n gick Chili och jag till hundgården vid Lycko och hoppade lite och lekte. 
Jag satte mig på bänken och tog upp min kamera för att visa er alla den "fina" utsikten på motorleden mot Sigtuna med alla svischande bilar. 


Vad fastnar på bild om inte en hederlig raggarbil!
Härligt, eller hur?!

 


Jag tuggar lite på det här vackra grässtrået medan matte fotar gökärt. 

Vid ettiden nu inatt åkte jag till Uppsala och hämtade upp Soffi som varit på firmafest. 
Vi brukar ju hämta upp varandra i familjen på olika ställen vid olika tider. 
Ge och ta, det funkar väldigt bra. 

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback