Kakan och jag på mysträff

Ikväll var det en sån där underbar försommarkväll där Stockholm visade sig från sin allra bästa sida. 

Min kompis Kakan Brakansson kom och hämtade mig efter jobbet och efter lite ärenden på stan hamnade vi på gamla Sabai Sabai (de har bytt ägare och namn) på Kammakargatan. 


Min fina kompis. 

Maten var god även om Kakan fick skal i sin mat. Hur mycket kräftskal som helst faktiskt. 

Men det viktigaste var att vi under drygt tre timmar fick prata av oss. Herregud, vi kunde ha fortsatt hur länge som helst. 
Det var så himla mysigt att bubbla och uppdatera varandra. 
Tack Kakan för all energi jag fick av dig, hoppas du fick lite av mig. Ge och ta, ni vet. 


Jag bjöd mig själv på en glass på vägen hem. Nya schweizernötglassen från GB. 
Nja, den var sådär!


På reklamen ser den jättestor ut men den var skitliten. 

Hemma pågick semifinalen i Eurovision utan mig. 
Jag kom hem lagom för att se att Måns gick till final. 
Mannen i mitt liv hade filmat hans framträdande på tv:n. 


Alltså, han är underbar! Må.... Ove alltså. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback