Jag och McGyver på äventyr i kärlekens tecken

I morse hade jag ett härligt hund- och människomöte på promenaden med Chili. 
Ibland är det väldigt kul att bo på en liten ort där man plötsligt inser att man känner människor från olika sammanhang och plötsligt är man en grupp på tre tjejer som också har hundar som gillar att leka med varandra. 
Kul att ses, Petrine och Kajsa!!

Sen till dagens höjdpunkt. 
För två jular sen fick Ove och jag ett presentkort av Soffi på Elite Marina Tower utanför Nacka. Övernattning och hamambehandling ingick. 
Vi har haft svårt att få ihop tiden men idag var det så dags att utnyttja presenten. 


Ni som läser bloggen troget vet ju att jag var på konferens här i vintras med jobbet. 


Utsikt mot Grönan i maj. 


Utsikt i februari. 

Ove och jag intog Hamamet och fick varsin behandling som innehöll skrubbning, tvålskum och oljemassage. Däremellan östes varmt vatten på en. 
Det var helt fantastiskt skönt och vi var som två nyponrosor som senare hoppade i poolen, tog selfies under vattnet (Ove har naturligtvis en vattentät mobil, han är ju tekniknörd som alla vet). 




Jag fick en kommentar på Facebook om att jag hade glasögon under vattnet. 
Jag ser ju ingenting utan dem, men såg heller ingenting med dem under vattnet.  

Vi njöt av lite jacuzzi och kopplade av som bara vi kan. 


Fan, jag ser ju brun ut i fejjan. 
Eller knallröd för att jag kämpar med att inte drunkna!

Middag käkade vi i hotellbaren, då restaurangen var stängd på röd dag. 
Det passade oss väldigt bra, det blev mer avslappnat så. 
Hamburgare, ett par Cosmopolitan och lite pianomusik, sen var vi så trötta att vi gick upp och tittade på hockeyn. 



Vi hann bli lite nattsugna så en räkmacka som roomservice satt perfekt. 

Enda smolket i bägaren (jag vet att ni inte klarar mer gullegull) är att jag glömt necessären hemma. Men inte ens det gör nåt. 
Jag är nämligen ihop med McGyver. Ove har med en reservtandborste till mig. Han har ju rest med mig förr så...

//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback