Det finns fan visst dåligt väder

Visst är det underbart med en ledig dag med "dåligt" väder?!  

Då är det nämligen fullt tillåtet att bara vara inne och fnula runt i hemmets lugna vrå. 
Visserligen är jag alltid ute med Chili men idag blev det korta kiss- och bajsturer eftersom hon inte heller gillar regn och rusk. 

När jag skulle in i porten efter dagens andra runda träffade jag grannen, som bor under oss. Han hade hela bagageutrymmet fullt med penséer i olika färger och bad mig ta så många jag ville. 
Så nu är årets vårblommor skaffade. 
Inte fick jag betala heller. Vi fick oss en lång och trevlig pratstund istället. 

Så, då var vilodagen över. Nu svischar jag vidare mot en lite mer aktiv ledig lördag. 

Dottern har målat en ny tavla till vardagsrummet. Bild kommer när jag rest mig ur sängen i morgon bitti. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback