Jag rör mig vidare

Vad göra när måndagens morgonmöte kl 9 var inställt?

Ställa om klockan och sova lite längre? 
Skulle inte tro det. 
Jag, Kats och Bodilski drog på oss träningskläderna och tränade tillsammans. 
En riktigt bra början på veckan. 

Sen gick det hyvens att jobba kan jag lova. 

På kvällen ville jag kika in på Åhléns för jag har sett så fina kuddar och ljuslyktor som skulle passa perfekt i vardagsrummet. Men när jag för en gångs skull var på lite shoppinghumör så fanns ingenting av det jag letade efter. Får fortsätta leta vidare. 




Långa killen och jag var ensamma hemma men han spelade tv-spel så jag fick hela soffan och fjärrkontrollen för mig själv. 

Ove hade köpt en present till mig. En ny sladd till min telefon och laddare. 
Jag förbrukar sladdar i parti och minut. 

Antingen är jag hårdhänt eller så är det jävligt dålig kvalité på sladdarna nuförtiden. 

"Hur kan ni sälja så här dåliga skor? Jag tycker det är sandal!" 
(Ur Blandaren från 80-talet)

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback