Raj raj med Najno

Idag känns det som om jag har firat hela dagen och på sätt och vis har jag det. 

Det var min tur att gå på onsdagsfikat, som denna vecka var på en tisdag. 
Där uppvaktade vi vår fina producent Tyttelitut, som i dagarna fyller jämnt. 


Många var vi som ville gratta och uppvakta. 


Det blev ett riktigt tårtkalas. Tjoho, vad trevligt det var. 


Efter jobbet skyndade vi oss till chäfen, som bor bredvid SL;s hittegodsavdelning mitt i city. 

Chäfen bjöd oss alla på middag för att fira våra framgångar och vårt hårda arbete under våren. 
Det var supertrevligt att nästan alla kunde komma. 


Till efterrätten startade chäfen sin helvetesmaskin. 
Det tog väl en kvart att göra EN kopp kaffe. Den sprutade och gasade och förde ett sabla oväsen. 


Det fanns till och med en speciell luftslang. Bra att använda som syrgas om man blivit uppskrämd av apparaten. 


Tack Chäfen, för en superrolig kväll med så god mat, massor med skratt och mycket värme. 

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback