Nedräkningen har börjat

Började dagen med långpromenad med Chili till mor och far. 
Kändes väldigt skönt att gå där i solen med morgonglad vovve och trevligt telefonsamtal samtidigt. 

Ett fjärde försök att hitta mina glasögon på hittegodsavdelningen hann jag också med innan jobbet. Tyvärr fanns de inte där och nu lägger jag ner jakten på dem. 

Nu är det nedräkning till semester som gäller för Fischer. 
Jag försökte införa att det borde vara förbjudet att jobba en lördag innan semestern. Det misslyckades...
Jag jobbar nämligen i morgon. Men det blir nog bra ändå även om det är betydligt lugnare nu än det varit i vår. 

Vi får väl fortsätta att städa och röja helt enkelt, det är ju min specialitet. 

Jullan och jag tog en burgare till lunch. 


Härligt med en burgarkompis på riktigt. 

Åkte hem på supervarmt pendeltåg och landade i soffan lagom till att Soffi skulle gå och lägga sig. Hon börjar 4 inatt! 
Jag är såååå tacksam med de arbetstider jag har. Tack tack!

Dröm söta drömmar!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback