Vimsan får besök och snor saker

Idag hade vi så mycket fint besök på jobbet. 
Först två hundar som inte kunde lämnas ensamma i nio timmar. 


Zelda och Chili. Nä, de är inte rädda, bara lite blyga. 

Lagom till lunch dök kusinen från syd upp med sin fina, fina dotter Frida. 


De var igår och hälsade på farmor Herta och jag fick en sån himla fin bild från Dennis. 


Efter maten tittade vi runt lite i Konserthuset och blev väldigt spralliga. 


Vi fick även med oss Jullan i våra statyövningar. 


Snacka om två människor som sprider positiv energi. Tack Dennis och Frida för dagens vitamininjektion! 

Jag avslutar med dagens bottennapp. 
Ni vet att jag är vimsig, glömsk och lite allmänt förvirrad. 
Jag glömmer nycklar, plånbok och mobiltelefon på lite olika ställen. 
Idag tog jag nog priset när jag hemma i Märsta upptäcker att jag snott med mig kollegans mobiltelefon. Alltså två exakt likadana telefoner. 
Hon bor i stan och går nu på semester. 
Åh, vad trött jag blir på mig själv!!!!

"Det löses i morgon", sa han som sket i badkaret. Eller vad han nu sa...

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback