Vi går på krog

Nu har jag vänt på dygnet totalt. Somnar sent och vaknar sent på morgnarna och det känns fullständigt underbart att följa kroppens rytm. 

Nu har värmen slagit till och jag mår verkligen inte bra av värme. Håller mig i skuggan eller inne om jag kan. 
Det kanske är den där fucking cancer som gjort att jag är så anti mot sol och värme. 


Ville stödja www.ungcancer.se så jag har köpt deras fina Pride-tygkasse. 
Två flugor på smällen liksom. 

Idag var Soffi hos mor och gjorde slingor i hennes hår. Ove och jag tog senare årets hetaste och långsammaste promenad med Chili, lämnade Chili hos mor, tog med oss Soffi och gick på krogen. 
Burger Bistro har funnits ett tag i Märsta men det var premiär för oss. 
Och himmel, vilka goda hamburgare, gjorda på högrev och oxbringa. 




Ove var så lycklig så han tog en liten öl, eller var det en liter?!

Efter middagen hämtade vi upp Chili och åkte hem i bil med aircondition. Skönt. 

Resten av kvällen slappade vi järnet även Chili. 
Hon har hur många korgar och filtar som helst att vila på men älskar att ligga i stora väskor. Med eller utan packning spelar ingen roll. 


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback