Tack och svisch

Tack för alla fina kommentarer och peppningar för mitt inlägg igår. 
Bloggen satte besöksrekord så det bara stänkte om det. 

Ett särskilt tack till min fd kollega Aurora, som gav mig den berömda sparken i baken genom att skriva ett väldigt öppet och fint inlägg om sig själv på Facebook. 
Jo, vi har alla vår ryggsäck att bära, en del tyngre, en del lättare. 

Idag var det ju kanonväder här i Märsta och då blir vi som helt förslappade. Gjorde en snabb tur till Uppsala och kolla vad jag hittade!


Det är sant! På KappAhl låg den och väntade på mig. Hurra, nu kan jag vara i solen igen. 

När vi kom hem fixade Ove med en ny router till vårt nätverk här hemma. 

Jag gjorde en svischtur med dammsugaren, tvättade och bytte lakan. 

När vi var klara tog vi en lång skön promenad med Chili. Otroligt skön sommarkväll, ljummet och fint. 
Senare satte vi oss på balkongen och svalkade oss ännu mer:


Ser väl trevligt ut, va?!

Dottern hade ikväll projekt "färga håret" för hundranittielfte gången. Jag fattar inte att hon har hår kvar på huvudet. Men hon vet väl vad hon gör antagligen, hon är ju frisör för sjutton. Det blev fint iallafall. 

God natt alla - var ni än är!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback