På det stora hela en bra dag

När jag vaknade i morse kändes det som om nån klubbat mig med en säl eller påk eller nåt annat stort. 

Jag lyckades ändå masa mig till jobbet och tack gode Gud för mina arbetskamrater i hela det blå huset. 



Skratt och flams men även goda samtal (även om det blev avbrutet) gjorde att det blev en fin dag. 

Ove bjöd på god middag och ungdomarna var hemma. Känns så bra när vi alla är samlade även om vi senare sprider ut oss i varsina rum. Tur vi har rum till alla. 

Chili och jag tog en nattpromenad och lämnade utläst Liza Marklund på busshållplatsen. 
Nu läser jag en riktigt ruskig bok, en mördare begraver sina offer levande. Ja, den är så hemsk men nu bara måste jag ju få reda på vem den onda människan är. 



Förstår inte att jag som är så harig kan läsa såna läskiga historier. 
Men - det finns väl en förklaring till det också. 

Dagens klagomål: i morse fick jag byta plats på pendeltåget två gånger. Folk som pratade högt, folk som kollade djurfilm på Youtube utan hörlurar med hög volym och en galen gubbe som skällde ut tiggaren på tåget, fick mig att flytta runt. 
Tänk att man aldrig kan få lite lugn och ro. 

//Najno, som vill sitta under korkeken och lukta på blommorna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback