Kärt besök på jobbet

Gick upp i tid trots att jag inte somnade förrän 3.30. 
Relativt pigg men lyckades ändå glömma mobilen hemma. Typiskt! 

Det var fint att börja jobba och det känns bra att komma med ny energi även om jag har varit lite rörig och flamsig idag. 
Anki Bagger, Bodilski och jag fick en bra dag med ovanligt mycket folk en sommarmåndag. 

Dagens höjdpunkt blev ett mycket oväntat men väldigt kärt besök av kollegan (före detta och nu vän) Aurora och hennes man Ludvig. 
Alltså hur fin kan man vara som nyförlöst mor?

Foto: Ludvig Lundgren

Syns det att jag var hos frissan för två dagar sen? Nähä nä. 

Lille Essias låg så fint och snusade i den fina wintage-vagnen. 
En så fin liten familj de är! All lycka till er och än en gång tack för att ni kom förbi.

På vägen hem gjordes lite ärenden och hemma blev jag serverad kyckling satay. 
Nu är ordningen återställd när Ove står vid spisen. 

Ute blåser det storm och asplöven är som tokiga utanför sovrumsfönstret.  

Nä, nu blir det tidig läggning med Liza Marklunds senaste. 



//Najno 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback