Hälsodeklaration och minnesstund

Tackar som frågar, det är rätt bra. 
Lite nere är jag allt, men det är tur att man får garva läppen av sig på jobbet eller hemma. 
Nu ska proppen Orvar skötas om och förintas. Det tar tid. 
Jag har stödstrumpa på armen, äter Alvedon mot smärtan och tar spruta i magen. 
Jag blir snitsigare och snitsigare för varje dag. 
Så här ser jag ut just nu:


Det är faktiskt tre stick men det tredje lyckades jag perfekt med för det syns ingenting. 

Idag gick jag förbi en jäkla snygg trappa. 


Det ligger en ny krog däruppe, ska nog prova den nån kväll. Ligger i ett av höghusen vid Hötorget. 

Inte ens på sommaren funkar tågen/spåren så idag fick jag ta bilen till stan. 
Åkte bilen hem och hämtade upp familjen. 
Vi åkte till kyrkogården och minneslunden och firade Oves mamma, min svärmor och Sofias farmor. Hon fyller år idag och vi tände tre ljus och hade rosor med oss. 


Tänker på dig, Inga-Britt!

Efteråt bjöd dottern på Donken, men hon hade inte plånboken med sig. 
Det var nog planerat, he he!

Nu ska jag fortsätta med Liza Marklund. 
God natt!

Kommentarer
Anonym säger:

❤krya på dig kompis! / Storkensdotter

2015-07-10 | 06:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback