Före och efter frisörbesök

Har ju alltid haft problem med att gå till frisören. Antingen kör de över mig eller så vill de klippa mig kort, färga i konstiga färger och kammar eller klipper mig i örat. Och jag vågar inget säga. 
Nä, frisörer och läkare har jag alltid haft lite svårt för. 
Därför har ju Sofia fått ta hand om mitt hår de senaste åren. 
Läkare har jag lärt mig hantera med åren. 
Min kompis Bodilski är alltid så snygg i håret och idag fick jag låna hennes frisör. Tjoho!


Före-bild på nervös Najno. Huga, vad jobbigt det var. 

Men vilken frisör!!! Latifeh är inte bara frisör, hon är livscoach också. 
Vilken pärla! 


Glad och svettig efteråt. Hon lät mig behålla viss längd, gjorde en naturlig färgning. 
Jag blev så himla nöjd. 
Tack för tipset, Bodilski. Du får se resultatet i levande livet på måndag. 

Har inte orkat göra så mycket mer än promenera och kolla tv resten av dagen. 
Det var lite livat i Hagaparken igår nämligen. 

//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback